divendres, 4 de març del 2011

Reflexions sobre l'ús de Glogster

Per a realitzar aquesta activitats amb els alumnes vaig aprofitar que teníem pendent la recuperació d'un treball d'un llibre de lectura, perquè els resultats dels treballs havien estat desastrosos i vaig voler donar-los una segona oportunitat.

Se'm va ocórrer que seria interessant crear un gloster amb tots els treballs que els alumnes volguessin presentar voluntàriament, per tal d'aconseguir un pòster amb el màxim d'informació possible sobre el llibre. Així resultaria una eina útil per a mi, per a avaluar-los, i útil també per a ells, per aprendre a usar nous sistemes, i alhora, també, molt interessant per a futurs lectors del llibre que ens ocupava, perquè ja en sabrien algunes coses.

Finalment l'experiència ha estat positiva. Els alumnes han creat blocs  a través dels quals han incorporat les seves pròpies reflexions, han cercat informació sobre el llibre, sobre el seu context, etc. Hi han pogut incloure fotografies, apartats separats, fins i tot s'han pogut enregistrar llegint-ne algun fragment, així que el resultat final ha estat el següent:

GLOSTER 1 





GLOSTER 2

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada